Forumindex Svenska Vinodlare Forum

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper  DigestsDigests   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Fågel Tillbehör!!!

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Allmänt
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
Hvilhjalmsson

Registreringsdatum: 13 april 2013

InläggPostat: lör apr 13, 2013 11:35    Rubrik: Fågel Tillbehör!!! Svara med citat

Hej alla vin odlare.

mitt namn är hjalmar vilhjalmsson och finns i trollhättan. Orsaken till detta inlägg är att jag för en tid sedan fick en rekommendation att skaffa vin rankor "kaserade" storlek större till mina fåglar. Så jag undrar nu om det finns någon i nord västra götalands regionen som har ett par fullvuxna rankor som dom har kasserat som jag skulle kunna få köpa eller bli tillskänkt. kontakta mig gärna på telefon 0520-260097 så detaljer kan utbytas.. för er vinodlare som nu har intresse och möljighet så kan detta bli en lukrativ ekonomi tillskott =)
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande  
Hvilhjalmsson

Registreringsdatum: 13 april 2013

InläggPostat: tor maj 02, 2013 14:16    Rubrik: Efterlysning!!! Svara med citat

Hej igen. JAg blev kontaktad av en man som hade ett par gamla vinstockar som han kunde tänka sig bli av med. Tyvärr så blev lappen där jag skrev ned numret på så att jag kunde åter komma bortkommen så vem det än var i nordvästra götalands trakten som kontaktade mig återkom så att ni inte tror att intresset försvann. -0520-260097

M.V.H.

Hjalmar

Ps. Andra som har vinstockar som skall kasseras får gärna höra av sig också Ds.
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande  
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Allmänt Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet
Du kan bifoga filer i detta forum
Du kan ladda ner filer i detta forum